ISKUSTVO POLAZNICE: HEALTH CARE ASSISTANT, SPROTT SHAW COLLEGE

WORK AND sTUDY, CANADA - HEALTH CARE ASSISTANT - SPROTT SHAW COLLEGE

Što ste radili prije pohađanja koledža Sprott Shaw?

Bila sam mama koja je ostajala kod kuće.

Zašto ste odabrali Sprott Shaw College? 

Izabrala sam Sprott Shaw zbog njihove nevjerojatne reputacije u pružanju izvrsnog obrazovanja.

Kakav je bio proces prijema?

Nevjerojatan! Prijemni odjel je izvrstan.

Koji ste program odabrali i zašto?

Odabrala sam program Healthcare Assistant jer sam željela pomoći ljudima da promjene život.  

Kakvo je bilo okruženje tijekom vašeg boravka na koledžu Sprott Shaw?

Voljela sam provoditi svaki trenutak svog vremena u Sprott Shaw-u! Svi koji rade na kampusu su jednostavno nevjerojatni.

Gdje ti je bio praktikum ili CO-OP i kako je bilo?

Moj praktikum je održan u Malaspina Chartwell Care Residence u Nanaimou. Bilo je to super iskustvo.

Koliko ti je trebalo da nađeš posao nakon diplome?

Trenutno samo još uvijek na CO-OP stručnoj praksi, ali ću raditi čim diplomiram jer sam dobila već toliko ponuda za posao!

Kad biste mogli dati savjet nekome tko dolazi u Sprott Shaw, što biste rekli?

Samo naprijed! Nećete požaliti!

                                                                                           

Pošalji upit i saznaj detalje o Work and Study programu

Viktori travel logo

 

Ikona Potvrdila zajednica

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

3 načina otplate WS programa!

Format životopisa u Kanadi